جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقاومت اسلامی

حوزه/ شکست جریان نفوذ در عرصه‌های گوناگون داخلی در مواجهه با جبهه مقاومت؛ نظام سلطه را به طراحی دیگری برای کوچک کردن حلقه محاصره مقاومت واداشته و این مبتدای افول جهانی نظام سلطه خواهد بود.

خبرگزاری حوزه،| دشمن در اعصار مختلف تاریخ از جبهه حق و به‌اصطلاح انقلاب‌های اسلامی و انقلاب‌هایی که دعوت‌گر مردم به خدا محوری به جای انسان محوری و منفعت محوری بوده‌اند، تقابل داشته است و شیطان از همان روز که بر حضرت آدم ابوالبشر علیه السلام سجده نکرد تصمیم به گمراهی انسان گرفت و همواره به دنبال این است که انسان را در مسیر دشمنی با خداوند قرار دهد.


زمانی که نوبت به خاتم پیامبران رسید و شیطان پایان کار خود را مشاهده کرد، برای امامت نیز توطئه کرد و سقیفه را به راه انداخت. هرچند که این نیز مکری بود و هیچ‌گاه شیطان و شیطان صفتان نباید فراموش کنند که « مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین».


اگر تاریخ معاصر جهان را بررسی کنیم در عصر حاضر تنها کشور و حاکمیتی که داعیه‌دار دعوت مردم به خدا بوده و سعی داشته در این حاکمیت برداشت سلیقه‌ای از دین تعطیل‌شده و اسلام راستین متصل به اهل بیت (علیهم السلام) اجرا شود، انقلاب اسلامی به رهبری ایران است.


این انقلاب هرچند که دولت‌های آن در طول تاریخ با آمریکا به شیوه‌های مختلف تعامل کرده‌اند و جریان نفوذ در کشور فعال بوده، ولی حاکمیت آن به دست امام خامنه‌ای رهبر و ولی امر مسلمین جهان بوده است؛ بنابراین سعی کرده است با رشد فکری مردم، آنها را در مسیر حکومت عدل جهانی و حق امام زمان قرار دهد.


در این حکومت امام خامنه‌ای به مردم آموخته و گوشزد کرده است که در تصمیم‌گیری‌های خود در انتخاب دولت‌ها دقت کنند؛ چراکه اگر دولتی حق نبود، در عین اینکه حاکمیت حق باشد، نمی‌توان به دلیل حق بودن حاکمیت به زور سر نیزه مردم را وادار به تبعیت کرد، بلکه لازمه شکل‌گیری بستر حکومت عدل جهانی این است که رشد عقلی مردم به درجه‌ای برسد که خود با نهایت دقت و بصیرت حق را انتخاب کنند.


در انتخابات اخیر ایران دولتی که روی کارآمد خود را داعیه‌دار ترویج تفکر انقلاب می‌داند و همین امر موجب شد که جبهه نفوذ زمانی که در عرصه داخلی ایران در برابر جبهه مقاومت و حق طلبان موفق نشد. بنابراین اسرائیل و آمریکا حلقه محاصره را بر جبهه مقاومت، تنگ کرده‌اند و روی کارآمدن مقتدی صدر در عراق، حکومت ترکانی های طرفدار اسرائیل در آذربایجان -هر چند شیعه مذهب- و طالبانی ها در افغانستان برای این است که حلقه محاصره بر پرچم‌داران حکومت فاطمی تنگ‌تر شود. جریان‌های امروز لبنان نشان داد که اسرائیل و شیطان بزرگ و شیطان اکبر برای بقای خود در منطقه و در قاره آسیا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود.


هر چند این‌ها باید بدانند که ایران بااینکه ۴۰ سال است انقلاب را تجربه کرده و حدود ۴۰ سال است که پرچم فرزندان حضرت زهرا سلام الله عیلها را در این کشور برافراشته است و باوجود تحریم‌ها و تمام کارشکنی‌ها برای عقب نگه‌داشتن جبهه انقلاب و محور مقاومت امروز خداوند ترس و هراس جبهه مقاومت را در دل دشمن ۲۰۰ ساله‌ای مانند آمریکا قرار داده است. دشمنان امام حسین و ملت امام حسین علیه‌السلام باید بدانند که هرچند حلقه محاصره را تنگ‌تر می‌کنند، فرزندان این آب و خاک درس آموخته مکتب عاشورا هستند و حتی باوجود قلت هرگز از پای نخواهند نشست و پرچم مقاومت برافراشته‌تر خواهد شد. به گفتته حاج قاسم سلیمانی، سید شهدای مقاومت: «دشمن این بازی برای شما ما هستیم پس بیاید که امروز از همیشه آماده‌تر هستیم».

فاطمه قاسمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha