جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمد رضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش، رسالت و اولویت کمیته امداد استان است، گفت: اشتغال مددجویان دارای برکات مثبتی برای جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد استان سمنان به میزبانی کتابخانه عمومی مرکز استان با بیان اینکه نهاد کمیته امداد مولود انقلاب است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای ما برکات فراوانی داشت که یکی از این برکات نهادهایی مانند کمیته امداد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از رسالت‌های کمیته امداد استان سمنان محسوب می‌شود، ابراز کرد: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش از ارکان اصلی اقدامات کمیته امداد در سراسر استان است که باید به آن تاکید داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از نهادهایی که به معنای واقعی به منظور اشتعال‌زایی اقدامات مثبت و سازنده‌ای را به انجام رسانده، کمیته امداد است، ادامه داد: بی تردید خدمت به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)، ثواب و بهره‌ی خادمی آن آستان مقدس و آن امام همام را دارد و این موضوع در سطح استان سمنان به وضوح احساس می‌شود لیکن باید تلاش کرد تا امنیت، سلامت و آرامش زائران در حفظ شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از مسعودیان راد، مدیرکل سابق کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان سمنان که از این هفته در قم مشغول به کار می‌شود، محمد بحیرایی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha