جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) صبح امروز در سالن اجتماعات این دفتر در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم حجت الاسلام حبیب الله موسوی مسئول سابق دفتر قم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه و معارفه حجت الاسلام عباس کمساری به عنوان مدیر جدید این دفتر صبح امروز در قم برگزار شد.

حجت الاسلام حبیب الله موسوی در این مراسم گفت: این دفتر تابلوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل بوده و به واقع منبعی غنی برای شناخت افکار، شخصیت و سیره حضرت امام خمینی رحمة الله علیه است.

وی افزود: کارهای ارزشمندی مخصوصاً در زمینه فضای مجازی انجام گرفته است که نیاز به تداوم دارند.

حجت الاسلام حسن پویا معاون پژوهش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قم در ابتدای مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: تواضع یکی از ویژگی های مدیر نمونه از نگاه اسلام است؛ مدیر موفق با عبید می نشیند.

وی افزود: توانمند بودن و خیرخواهی از ویژگی های مدیریت سابق مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی سلام الله علیه بود.

حجت الاسلام پویا خاطرنشان کرد: در این سال ها کارهای خوبی همچون برگزاری ۲۴ نشست تخصصی با موضوعات مختلف از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل برگزار شده است.

حجت الاسلام عباس کُمساری نیز در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم قدم های خوبی در راستای نشر افکار و اندیشه های امام خمینی ره برداریم.

حجت الاسلام علی کمساری سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) سپس، گفت: مأموریت محوری دفتر این مؤسسه در قم آموزشی و پژوهشی بوده  و می بایست این مأموریت ها شتاب بیشتری بگیرند.

وی افزود: به دلیل اینکه این دفتر در دل حوزه علمیه بنا شده، علی القاعده باید از مزیت های فرهنگی حوزه استفاده ببرد.

سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، اظهار کرد: از دفتر مؤسسه در قم می خواهیم تعاملات خود با حوزه و مراجع معظم تقلید را حفظ کرده و ارتقا دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha