سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ برنامه تلویزیونی "چراغ" شبکه پنج سیما، این هفته یکشنبه و سه‌شنبه ۲۵ و ۲۷ مهر باهدف تبیین تاثیرگذاری پوشش عمومی بر روی افراد جامعه روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه تلویزیونی "چراغ" شبکه پنج سیما، این هفته یک شنبه و سه شنبه ۲۵و ۲۷ مهرماه ساعت۲۲ باهدف تبیین تاثیرگذاری پوشش عمومی بر روی افراد جامعه روی آنتن می رود. 
 در برنامه پیش روی "چراغ " این سوال مطرح می شود که شکل لباس پوشیدن یک فرد در جامعه از چه  لحاظ روی دیگر افراد جامعه تاثیرگذار است؟ 


فصل سوم برنامه" چراغ"  که هر هفته یکی از چالشها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور «زینب اختری» دکترای نوروبیولوژی ، عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی، بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی و «فرزانه سریر» استاد دانشگاه، وکیل پایه یک دادگستری و... موضوع فوق را برای مخاطبان تشریح و بررسی خواهند کرد. 


بازپخش برنامه" چراغ" را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۴۷ ارسال فرمایید.


 "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha