جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پرچمداران انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس گفت: اگر خدمات روحانیت برای جوانان تبیین شود دشمن کمتر می تواند در فضای مجازی هجمه وارد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عباسپور، عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پرچمداران انقلاب اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، به نقش روحانیت در دفاع مقدس، دفاع از حرمین و مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: اگر خدمات روحانیت برای جوانان تبیین شود دشمن کمتر می تواند در فضای مجازی هجمه وارد کند.

وی افزود: باید نیم نگاهی به وضعیت روحانیت در شرایطی که در جبهه های جنگ فعالیت می کردند داشته باشیم تا به نقش بی بدیل آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرمین و مقابله با کرونا پی ببریم.

مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه فارس عنوان کرد: امروز به دلجویی از روحانیون که در زمان جنگ پای کار بودند نیاز داریم، همچنین الگوی امروز حوزه ها باید همان طلابی باشند که در دفاع مقدس از هستی خود گذشتند.

 حجت الاسلام فولادی، مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس نیز در  این جلسه، گفت: با توجه به اینکه جشنواره بین الملی است، این ظرفیت را داریم که به چهار زبان زنده دنیا، محتوایی که بنا است در جشنواره ارائه شود را ترجمه کنیم.

در ادامه حجت الاسلام علی حسین کراری، معاون پژوهش حوزه علمیه فارس نیز اظهار کرد: نباید از کیفیت برگزاری همایش پرچمداران انقلاب اسلامی غافل شویم؛ باید از آفت کمیت دور شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha