پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌ الاسلام موسوی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: تجمع طلاب و روحانیون اهوازی در محکومیت کشتار شیعیان قندهار، درواقع بیانگر «سلم» با ملت و «حرب» با دشمنان افغانستان است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، که در حاشیه اجتماع طلاب اهوازی در محکومیت کشتار شیعیان افغانستان صورت گرفت، اظهار داشت: این مصیبت بزرگ و این حوادث تروریستی را صمیمانه به شیعیان و موالیان امیرالمؤمنین(ع) در کشور افغانستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به فراز «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ» در زیارت عاشورا، بیان داشت: ملت ایران همواره در کنار شیعیان جهان که با دشمن اصلی یعنی آمریکا و اسرائیل در حال جنگ بوده و این مصیبت‌ها تحمل می‌کنند، خواهد ایستاد.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: امروز اجتماع طلاب حوزه علمیه اهواز در واقع بیانگر «سلم» با ملت افغانستان و «حرب» با دشمنان افغانستان است.

وی عنوان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم همه کسانی که در راه مبارزه با دشمن اصلی یعنی آمریکا و اسرائیل، بالأخص شیعیان قندهار افغانستان به شهادت رسیدند را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، در پایان گفت: ان‌شاءالله به‌زودی آمریکا و اسرائیل از این منطقه خارج‌ و وحدت اسلامی در منطقه حکم‌فرما خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha