چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / جلسه ستادی علوم اسلامی و انسانی

حوزه/ نشست ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی، شامگاه دوشنبه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی، با حضور  آیات، حجج اسلام و المسلمین و آقایان، اعرافی مدیر حوزه های علمیه، رجبی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،‌رجائی نیا رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی، عباسی رئیس جامعه المصطفی، و مسئولین دیگر بخش های فرهنگی کشور در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیت الله اعرافی طی سخنانی بیان کرد: این کار حوزه جای هیچکدام از نهادها را نخواهد گرفت و کارهایی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر نهادها صورت می گیرد، در جای خود اهمیت دارد و حوزه نه می تواند و نه می خواهد جای آن ها را بگیرد.

در ادامه غلامعلی حدادعادل با اشاره به خلأهای موجود در آیین نامه ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی بیان کرد: نباید به دست کسانی که در امر تعامل حوزه و دانشگاه شیطنت می کنند، بهانه داد.

در ادامه این جلسه دکتر طهرانچی، آیت الله رجبی، حجج اسلام والمسلمین عباسی، حکیمیان، سعدی و دیگر حضار به بیان نکاتی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha