جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر این که اهل سنت جزء جدایی ناپذیر جامعه ایران اسلامی است، گفت: امامان ما، امت را به همگرایی و پرهیز از تفرقه دعوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، ظهر امروز در دیدار با علمای اهل سنت در بندرعباس، ضمن تبریک هفته وحدت و با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: عالمان و اندیشمندان ستون و شاکله جامعه هستند. 

وی با تاکید بر این که اهل سنت جزء جدایی ناپذیر جامعه ایران اسلامی است، افزود: امامان ما، امت را به همگرایی و پرهیز از تفرقه دعوت کرده اند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: تشیع و اهل تسنن در همه امور به یکدیگر نیاز دارند، ان شاءالله که با نابودی دشمنان قسم خورده اسلام پیوند بین ما محکم تر از قبل خواهد بود.

حجت الاسلام باوقار، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هم ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هدف ما محکم کردن پیوند و برادری میان دو مذهب است.

وی افزود: امروزه یکی از ضرورت های جامعه اسلامی وحدت و یکپارچگی است، لذا هر ساله این مراسم بزرگ برگزار می شود و الحمدلله تبادل نظر های خیلی خوبی شکل گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha