پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: الحمدلله در استان کردستان شاهد وحدتی معقول و منطقی می باشیم که این مهم برای دیگر مناطق کشور به عنوان الگوی برادری شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام هفته وحدت ضمن برشمردن مفهوم وحدت و اشاره به انواع  آن  از دیدگاه متفکران از جمله وحدت مطلق، وحدت مصلحتی و وحدت معقول، اظهار داشت: الحمدلله در استان کردستان شاهد وحدتی معقول و منطقی می باشیم که این مهم برای دیگر مناطق کشور به عنوان الگوی برادری شناخته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این وحدت بر پایه اشتراکات دینی، روابط گرم خانوادگی و فامیلی حول ازدواج گسترده بین برادران و خواهران اهل سنت و تشیع، عشق و ارادت ویژه به اهل بیت علیهم السلام و خاندان پاک و مطهر پیامبر گرامی اسلام صورت گرفته است.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: مردم کردستان ولایتمداری و عشق علاقه وافر به امام و رهبری و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی را در عمل نشان داده اند.

 استاد حوزه  تصریح کرد: نامگذاری فرزندان خود با اسامی ائمه اطهار(ع) نشان دهنده علاقه مردم اهل سنت این استان به اسلام و امامان معصوم می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: هرساله شاهد زیارت کربلا و سفر به مشهد مقدس و... از سوی مردم استان کردستان هستیم که همگی اینها نمادی از وحدت عملی است که در نوع خود در سطح کشور و منطقه مثال‌زدنی وکم نظیر می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha