جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری برنامه جشن هفته وحدت، در ۱۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از برگزاری جشن هفته وحدت در ۱۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد و گفت: این جشن ها با حضور مردم ولایی و انقلابی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه محوری جشن هفته وحدت یکشنبه  ۲ آبان ماه همزمان با سالروز میلاد مسعود نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)  در خرم آباد برگزار می شود، افزود: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در امامزاده زید بن علی (ع) خرم آباد، برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برگزاری مسابقات کتابخوانی، سخنرانی مبلغان در خصوص سیره نبوی و زندگانی امام جعفر صادق (ع)، مولودی خوانی و ... را از برنامه های هفته وحدت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان لرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام عباس زاده ادامه داد: علاوه بر ۲۰ روحانی مستقر و ثابت در بقاع متبرکه استان لرستان، همزمان با هفته وحدت بیش از ۱۵ مبلغ نیز در بقاع متبرکه استان لرستان مستقر خواهند شد تا به تبلیغ معارف نبوی و جعفری بپردازند.

وی در پایان با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته وحدت نیز متفاوت تر از سال های گذشته و بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد، یادآور شد: در فضای مجازی نیز مبلغان سبک زندگانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را برای عاشقان عصمت و طهارت (ع) تبیین خواهند نمود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha