جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان زنجان با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ نشست مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان زنجان، با حضور آیت الله اعرافی، در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، نشست مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان زنجان شب گذشته و امروز صبح با حضور آیت الله اعرافی در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

آیت الله اعرافی وارد زنجان شد + عکس

در این نشست که آیت الله حسینی زنجانی و حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین جواد جعفری مدیر حوزه استان  و سایر مسئولان مختلف حوزه استان زنجان به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خویش در اداره هرچه بهتر حوزه علمیه زنجان پرداختند.

آیت الله اعرافی در این نشست به تبیین اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه در آستانه سالگرد بازتاسیس حوزه علمیه قم و لزوم معرفی برکات این حوزه به مردم و طلاب جوان پرداخت و گفت: حوزه و روحانیت مراحل سخت و دشواری را طی کرده است و بزرگان و علمای دین حوزه را از گردنه های سخت و دشواری عبور داده اند تا این میراث گرانبها و امانت الهی امروز به دست ما رسیده است، لذا شایسته است این چشم انداز و افق و درک همه جانبه از حوزه به طلاب و اساتید نیز به خوبی منتقل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha