جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعرافی

حوزه/ نشست مدیران ارشد استان زنجان با آیت الله اعرافی، در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، نشست مدیران ارشد استان زنجان با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، امروز در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در زنجان برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و خیر مقدم به مدیرحوزه های علمیه، گفت: لازم است  از مسئولین همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها و نهادهای مختلف استان زنجان صمیمانه تشکر نمایم، چرا که هرجا مقررات و قوانین اجازه داده، دلسوزانه عمل کرده اند و امیدواریم که این همکاری ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

آیت الله اعرافی نیز در این نشست ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی استان زنجان بابت همکاری و تعامل خوب با مدیریت حوزه استان، با اشاره به برخی برنامه های اجرا شده در مدیریت حوزه های علمیه، گفت: واسپاری اختیارات به استان ها و توسعه ارتقای کیفی، سیاست ما در قبال حوزه های استانی است و معتقدیم حوزه ها باید با استفاده از منابع پایدار و وقف اداره شوند و حوزه های استانی با در نظر گرفتن برنامه های ۵ساله در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند.

در ابتدای این نشست تنی چند از مدیران ارشد استانی به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در قبال تعامل با حوزه استان پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha