جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه چند نفر از مدیران این مجموعه با مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی المهدی علیه السلام دیدار و درباره تعاملات دو مجموعه گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز به همراه چند نفر از مدیران این مجموعه با مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی المهدی علیه السلام دیدار و درباره تعاملات دو مجموعه گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان گزارشی از فعالیت و ظرفیت های دفتر تبلیغات را ارائه و آمادگی خود را برای تعامل گسترده با بنیاد خیریه فرهنگی المهدی علیه السلام اعلام کرد.

در ادامه این جلسه، احمد نواب، مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی المهدی علیه السلام نیز عملکرد بنیاد را در سال های گذشته و گزارشی از فعالیت مشترک با دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ارائه کرد.

در پایان این جلسه تفاهم شد تا کارشناسان دو مجموعه زمینه را برای انعقاد قرارداد و تفاهم نامه جدید فراهم نمایند. همچنین دوره های تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان و توانمندسازی مدیران مراکز فرهنگی تحت پوشش بنیاد برقرار و زمینه ای برای اعزام مربیان به این مراکز تحت پوشش بنیاد فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha