جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده  مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتش آمریکا بعد از دو دهه کشور افغانستان را ترک کرد و برای این کشور جز فقر و بدبختی برجای نگذاشت به طوری که اکنون ۹۰ درصد از مردم افغان در فقر مطلق به سر می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: اصلی ترین و مهمترین کارکرد پیروزی انقلاب اسلامی را می تواند در ایجاد بیداری اسلامی در جهان اسلام دانست.

نماینده  مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان وحدت مسلمین دست به هر حلیه و ترفندی می زنند که وحدت در جهان اسلام عملی نشود، بنابراین همه باید با بصیرت و بینش دینی و سیاسی در مقابل این دسیسه ها قرار بگیریم.

وی ادامه داد: خداوند به انسان ها سفارش می کند برای جلوگیری از تفرقه به ریسمان الهی چنگ بزنند و امروز همه ما باید با حفظ وحدت زمینه پیروزی دشمنان خدا را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: پیامبر به عنوان نماد دوستی، وحدت و برادری شناخته می شدند و هر جایی که می رفتند با خود صلح و آرامش به ارمغان می آوردند اکنون ما نیز به عنوان یک مسلمان باید از سیره ایشان پیروی کنیم.

نماینده  مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خروج آمریکایی ها بعد از گذشت ۲۰ سال از افغانستان گفت: ارتش آمریکا بعد از دو دهه کشور افغانستان را ترک کرد و برای این کشور جز فقر و بدبختی برجای نگذاشت به طوری که اکنون ۹۰ درصد از مردم افغان در فقر مطلق به سر می برند.

 استاد حوزه خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از شیوه های پیچیده به دنبال از هم پاشیدن بنیاد خانواده ها هستند، بنابراین می طلبد که در برابر این توطئه ها بسیار هوشیار و با بصیرت عمل ککنیم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha