پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم میرکریمی

حوزه/ مدیر مجموعه حوزوی الزهراء(س)گرگان گفت: مسلمانان به خصوص عالمان، فرهیختگان و ملت شریف ایران با تأسی به شیوه وحدت‌آفرین علمای بزرگ، به ‌ویژه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این مسیر قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در جمع  کارکنان مدرسه علمیه الزهراء(س)گرگان بیان کرد: هفته وحدت، موجی از معرفت در میان آحاد جامعه ایجاد کرده و موجبات همبستگی و برادری را در جامعه اسلامی بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پیام هفته ‌وحدت این است که در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت خود را حفظ کرده و در سایه امامت و ولایت، صراطِ مستقیم جمهوری اسلامی را پیموده و جز در مقابل خدا و رسولش(ص) برای کسی سر خم نکنیم.

مدیر مجموعه حوزوی الزهراء(س)گرگان ابراز کرد: هم‌اکنون جهان اسلام بیش از همیشه نیازمند یکپارچگی و اتحاد برای پیروزی بر مشکلاتی است که به‌واسطه دخالت بیگانگان دامن‌گیر کشورهای اسلامی شده است؛ لذا باید همه مسلمانان به خصوص عالمان، فرهیختگان و ملت شریف ایران با تأسی به شیوه وحدت‌آفرین علمای بزرگ، به ‌ویژه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این مسیر قدم برداشته و از هیچ کوششی برای حفظ اتحاد و انسجام اسلامی دریغ نورزند.

خانم میرکریمی اضافه کرد: با حضور و هدایت‌گری آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و بصیرت مردم استان، بخشی از اقدامات دشمنان به منظور از بین بردن این وحدت و ایجاد تفرقه ناکام مانده است.

 وی اظهار کرد: هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا تمامی مذاهب اسلامی در فضایی آرمانی و سرشار از صمیمیت و آرامش، در دایره معارف و آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام و با بهره بردن از اخلاق و سنت حسنۀ نبی مکرم اسلام(س)، به مقوله همگرایی پرداخته و در راستای شناسایی و تحقق راهکارهای تقویت و تعمیق وحدت مذاهب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha