چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار وحیدی

حوزه/ وحیدی گفت: سیاست دولت رویکرد جوان‌گرایی است و در این زمینه از جوانان متعهد و متخصص در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان ها استفاده خواهد شد و استانداران در استفاده از نیروهای جوان اهتمام خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، احمد وحیدی که برای معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است، در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور استانداران استان های مرزی را مکلف کرده است که راهکار مناسبی برای انتقال و مبادله کالا در مرزها از مسیر قانونی با اشراف دستگاه های اجرایی، تدوین و اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: همین مهم نیز با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و هم مرزی با سه کشور در این استان از اهمیت خاص و تاثیرگذاری برخوردار است.

وزیر کشور ادامه داد: سیاست دولت رویکرد جوانگرایی است و در این زمینه از جوانان متعهد و متخصص در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان ها استفاده خواهد شد و استانداران در استفاده از نیروهای جوان اهتمام خواهند داشت.

لازم به ذکر است که احمد وحیدی برای مراسم معارفه محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی و تودیع محمدمهدی شهریاری به استان سفر کرده است.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha