جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در استان، گفت: همکاران بنده افرادی با روحیه انقلابی و دارای کارآمدی لازم برای تحقق اهداف انقلاب خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، با تاکید بر اینکه برای توسعه استان برنامه جامع و کارشناسی داریم، اظهار داشت: هر آنچه در حکم استانداری توسط رئیس جمهور بیان شده است، سرلوحه کاری بنده در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های متمادی رهبر معظم انقلاب بر رفع موانع تولید تاکید داشته‌اند، یادآور شد: مهمترین مسئله در استان موضوع واحدهایی است که به صورت نیمه‌راکد و یا ظرفیت پایین در حال فعالیت هستند و لذا باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال را به چرخه تولید برگردانیم.  

قاسمی فرزاد با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود بارش‌ها، بر لزوم تغییر نوع کشت و الگوها در کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای دریافت نتیجه بهتر باید از تجربه‌های موفق دیگران در اصلاح کشت استفاده کرد و بتوانیم به سمت شیوه‌های نوین در کشاورزی و صادرات محصولات حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالایی در استان همدان وجود دارد، عنوان کرد: ۱۸۰۰ اثر گردشگری در استان ظرفیت بزرگی برای توسعه گردشکری است و باید در این حوزه ورود جدی داشته باشیم.

استاندار همدان به نقش جوانان و لزوم میدان دادن به نسل جدید اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی استان در جهت خدمت به مردم، از مهم ترین برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و از حوزه فرهنگ غافل نخواهیم شد، مطرح کرد: همه فعالیت‌های ما در عرصه‌های مختلف باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان نماد وحدت و مجمع نمایندگان ظرفیت بزرگی برای توسعه استان است، یادآور شد: حضور تعدادی از وزرای همدانی در دولت سیزدهم را به فال نیک خواهیم گرفت که می توانند ما را در تحقق اهداف یاری کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در استان، خاطر نشان کرد: همکاران بنده افرادی با روحیه انقلابی و دارای کارآمدی لازم برای تحقق اهداف انقلاب خواهند بود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha