پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح غرفه جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی

حوزه/ غرفه دستاوردهای علمی جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی واقع در مسجد مقدس جمکران راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غرفه دستاوردهای علمی جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحد های آموزشی تخصصی حوزوی واقع در شبستان امام حسن عسکری علیه‌السلام مسجد مقدس جمکران راه اندازی شد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی حوزه‌های علمیه به منظور ارائه عملکرد و دستاوردهای مدارس علمیه، مراکز تخصصی و دیگر واحدهای آموزشی حوزوی برای اولین بار در قم برگزار شده است.

در این غرفه، برخی کتاب های تألیف اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که توسط انتشارات این مؤسسه علمی حوزوی چاپ و منتشر شده و برخی پایان نامه های برتر بانوان طلبه سطح سه و چهار، به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این نمایشگاه، گزارش مختصری از فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام شامل دوره های تربیت محقق، تربیت مدرس، تربیت مشاور، تربیت مترجم، تربیت تدوینگر متون درسی و تربیت مبلغ، تعداد مدارس علمیه و مراکز تخصصی و معرفی رشته های تحصیلی سطح سه و چهار، محصولات و دستاوردهای مرکز پاسخگویی به سوالات دینی و گزارشی از فعالیت های پژوهشی این مؤسسه علمی حوزوی ارائه شده است.  

گفتنی است، ۴۹ مرکز تخصصی حوزوی در این نمایشگاه دستاوردهای علمی خود را معرفی می‌کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha