جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خطیب

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این مؤسسه به صورت فعال در اوّلین نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزه شرکت کرده است.

عبدالمجید خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه دراصفهان، اظهار کرد: برای اوّلین بار است که نمایشگاهی در این سطح و با این رویکرد برای ارائه عملکرد و دستاورهای مدارس علمیه، مراکز تخصصی و دیگر واحدهای آموزشی حوزوی برگزار می شود.

وی، هدف از حضور در این نمایشگاه را ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی این مؤسسه بیان کرد و گفت: از میان مجموع ۴۹ غرفه برای شرکت‌کنندگان، یک غرفه به ما اختصاص داده شده است.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اشاره به دعوت اختصاصی مهمانان برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله علمی مراکز تخصصی حوزوی تصریح کرد: به همین منظور از علمای حوزوی، اعضای شورای عالی حوزه، مسئولان و مدیران ارشد حوزه، افراد مؤثر در قوای سه گانه و مدیران دانشگاه‌های مهم کشور دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از سوم الی دهم آبان از ساعت هفت صبح تا اذان مغرب در سالن امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران برپا می‌ باشد و غرفه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در سالن سوم واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha