چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: روحانیون مستقر و طرح هجرت نیازمند حمایت کافی هستند، زیرا دغدغه های روزمره می تواند کارکرد تبلیغی روحانیون و طلاب را عملا تحت الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: حضور روحانیون در شهرها و روستاهای دور افتاده به عنوان مبلّغ دینی، روحانی مستقر، طرح هجرت و... نقش بسیار مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: روحانیون و طلاب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بیجار فعالانه مشغول انجام امور محوله می باشند و اکنون شاهد تاثیرات این حضور هستیم. البته آنان نیازمند حمایت کافی هستند، زیرا دغدغه های روزمره می تواند کارکرد تبلیغی روحانیون و طلاب را عملا تحت الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه کار تبلیغ نیازمند بسترهای لازم است، گفت: نباید روحانیون طرح هجرت، مستقر و... را فراموش کنیم، بلکه باید با سرکشی های منظم از وضعیت آنها اطلاع داشته باشیم، زیرا بی اطلاعی در این امر می تواند در بحث تبلیغ خسارت های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام هدایتی عنوان کرد: برخی از روستاهای دورافتاده در بیجار سالیان متمادی از داشتن روحانی و مبلغ دینی محروم بوده اند، ولی در سال های اخیر با حمایت های خوب حوزه علمیه استان کردستان این مشکل برطرف شده و امیدواریم که شاهد استمرار این وضعیت در شهرستان باشیم.

معاون مدرسه تبلیغ سفیران هدایت بیجار در پایان خاطرنشان ساخت: کار تبلیغ نیازمند علم، شکیبایی، تقوا، داشتن روحیه کار جمعی و... می باشد، لذا در انتخاب مبلغین همواره این ویژگی ها را مدنظر داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha