جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 987028
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
سلماس

حوزه/ از توزیع ۲۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان سلماس تا تاکید امام جمعه ارومیه بر حل مشکلات مردم و عملیات مجازی با شعار «نوجوان امروز، طلایه دار فردا» از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام سید ابراهیمی طباطبایی روز سه شنبه در مراسم توزیع ۲۵۰ بسته لوازم التحریر که به همت دفتر امام جمعه سلماس تهیه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با بیان این که به واسطه وجود ویروس منحوس کرونا، مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند و در این بین قشر ضعیف و کم درآمد دچار آسیب بیشتری شدند و یکی از دغدغه‌های خانواده‌های عزیز تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان‌شان است، اظهار داشت: از ابتدای امسال کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی و دانش آموزی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

تاکید امام جمعه ارومیه بر حل مشکلات مردم

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی روز سه شنبه در دیدار با محمدصادق معتمدیان، استاندار جدید استان، ضمن آرزوی توفیق برای او در انجام هر چه بهتر وظایف و اهداف خود، به مهمترین موضوعات و مسائل استان و مشکلات مردم اشاره و برلزوم هم افزایی برای سرعت بخشی به روند توسعه استان تاکید کرد.

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

تمام آفرینش از فضل پیامبر(ص) آفریده شد

حجت الاسلام سید یوسف جابری بنابی سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که مصلای شهرستان شاهین دژ برگزار شد، به فضائل رسول مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: تمام آفرینش از فضل ایشان آفریده شده است.

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

طراحی عملیات مجازی با شعار «نوجوان امروز، طلایه دار فردا»

حجت الاسلام امیرعبدل در نشستی با مسئولین اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر ارتباط سازنده بین ستادهای نماز جمعه و آموزش و پرورش گفت: عملیات مجازی با شعار «نوجوان امروز، طلایه دار فردا» طراحی شده است که توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و با همکاری تشکل های دانش آموزی در بازه زمانی ۸ الی ۱۴ آبان اجرا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha