پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برنامه هفتگی پاسخ تی وی

حوزه/ در برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ موانع وحدت و راه‌های مقابله با آن توسط حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ به بررسی «موانع وحدت و راه‌های مقابله با آن» می پردازد.

بر اساس این گزارش: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این برنامه به سوالاتی از جمله: موانع وحدت مسلمین چیست؟ برداشت‌های سطحی و شخصی از دین چه آثاری در ایجاد اختلاف بین مسلمین دارد؟ قرآن چه الگویی برای ایجاد وحدت معرفی می کند؟ در تعامل با فرق و مذاهب چگونه می توان از سیره معصومین (علیهم السلام) بهره گرفت؟ نقش نظام سلطه و اسرائیل در ایجاد اختلاف میان مسلمین چیست؟ و ... پاسخ خواهد داد.

برنامه این هفته پاسخ تی وی، ‌امروز چهارشنبه، ۵ آبان  ۱۴۰۰، ساعت ۱۹ و باز نشر آن در روز شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۰، ساعت ۲۰ می باشد.

شایان ذکر است: پخش این برنامه با اینترنت رایگان و در  pasokh.tv خواهد بود.علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.andisheqom.com/fa/News/View/۹۲۵۶۰/ اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha