پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادي

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: متاسفانه آمار فقر در استان هرمزگان رو به افزایش بوده و امروز در جایگاه اول را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، ظهر امروز در دیدار با عطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار کرد: متاسفانه آمار فقر در استان هرمزگان رو به افزایش بوده و امروز در جایگاه اول را دارد.

وی افزود: استان هرمزگان دارای جایگاه ویژه ای در صنایع دستی است، چرا که زنان و مردان زیادی در کارگاه های صنایع دستی مشغول بکار هستند؛ در کشاورزی و خصوصا کشت گلخانه ای هم ظرفیت های خوبی وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: هرمزگان دارای صنایع بسیار زیادی است که با هماهنگی و یکپارچی با هم می توان شرایط استانی با بالاترین رتبه رفاهی در کشور را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: با شکل گرفتن مجموعه های صنعتی اقماری می توانیم مشکل بیکاری استان را تا حدی زیادی حل و فصل کنیم.

عبادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: رابطه بیکاری و فقر یک رابطه دو سویه است، باید همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این حوزه به کار بگیریم.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha