جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: قبل از انقلاب فقط دو مدرسه علمیه در استان خوزستان وجود داشت که تعداد طلاب آن‌ها بسیار اندک بود ولی بحمدالله بعد از انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان خوزستان مدارس علمیه مختلفی تأسیس‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آئین عمامه گذاری جمعی از طلاب مدارس علمیه خوزستان، ضمن تبریک به طلابی که در این روز ملبس شدند، تأسیس مدارس علمیه در مناطق مختلف استان خوزستان را یکی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب فقط دو مدرسه علمیه در استان خوزستان وجود داشت که تعداد طلاب آن‌ها بسیار اندک بود ولی الحمدلله بعد از انقلاب اسلامی به فضل خداوند متعال در مناطق مختلف استان خوزستان مدارس علمیه مختلفی تأسیس‌شده که مملو از طلاب فاضل و انقلابی است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر اکثر مساجد ما دارای امام جماعت و روحانیونی هستند که جوانان را به مسجد جذب کرده و تربیت می‌کنند.  

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به دشمنی‌ها و تبلیغات مسموم آنها علیه انقلاب و مذهب شیعه، ابراز داشت: مدارس علمیه اردوگاه‌های حضرت حجت(عج) و طلاب همه سربازان امام زمان بوده و اگر این مدارس علمیه و طلاب نبودند با این دشمنی‌هایی که دشمنان ما بالأخص وهابیت دارند الآن اوضاع ما بسیار بد و اسفناک بود ولی الحمدلله در حال حاضر اوضاع تحت کنترل ما است.

وی تصریح کرد: ما اجازه نداده و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهیم که دشمنان با عقاید و مقدسات ما بازی کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در ادامه گفت: درگذشته دشمنان زیادی ازجمله صدام و همکاران و دوستانش سعی کردند تا این انقلاب و این کشور را نابود کنند ولی همان‌طور که خداوند به آن‌ها اجازه نداد به اهدافشان برسند در حال حاضر نیز به لطف خداوند و کمک و همراهی شما مؤمنین، وهابیت نیز نخواهند توانست به اهداف خود در این کشور برسد.

وی خطاب به خانواده‌های طلاب، بیان کرد: شما فرزندان عزیزتان را تقدیم امام زمان کرده‌اید که آن‌ها ان‌شاءالله سربازان امام زمان شوند همچنین شما همواره آن‌ها را در این مسیر نورانی پشتیبانی کرده و می‌کنید و بدانید که به لطف خداوند متعال و عنایات امام زمان و پشتیبانی شما از انقلاب سرانجام پیروزی نهایی با ماست.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان خوزستان، بیان داشت: امروز رئیس قوه قضائیه به اهواز آمده و بنده بعضی از مشکلات و مسائل مهمی که مربوط به قوه قضائیه و در حیطه‌ی وظایف و اختیار این قوه است را با او در میان گذاشتم که بسیار استقبال کرده و قول همکاری دادند.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال مسئلت داریم تمامی مسئولان و مدیرانی که نیت پاک داشته و قصد خدمت به مردم را دارند پیروز و موفق بدارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha