دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش «علم حکمرانی و حکمرانی عالمانه» در قم

حوزه/ علیرضا داوودی گفت: ثبت رویداد علمی دین و حکمرانی در بنیاد نخبگان ذیل طرح شهید بابایی به عنوان اولین رویداد در حوزه علوم انسانی اسلامی یکی از اقدامات اندیشکده دین و حکمرانی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا داوودی دبیر رویداد علمی دین و حکمرانی در همایش علم حکمرانی عالمانه که در سال همایش های شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شد به ارائه گزارشی از عملکرد اندیشکده دین و حکمرانی پرداخت و گفت: برگزاری یازده نشست موفق ما را به این سمت واداشت که آیا می توان این رویداد را در حوزه های علمیه نیز دنبال کرد؟

وی افزود: ثبت این رویداد در بنیاد نخبگان ذیل طرح شهید بابایی به عنوان اولین رویداد در حوزه علوم انسانی اسلامی یکی از اقدامات اندیشکده دین و حکمرانی بوده است.

داوودی خاطرنشان کرد: امتداد یافتن رویداد در پسارویداد خودش اتفاق خوبی بود که در فعالیت های اندیشکده دین و حکمرانی افتاد.

وی از شکل گیری میز سیاست گذاری رسانه خبر داد و سپس گفت: شکل گیری میز سیاست گذاری دینی یکی دیگر از اقدامات مهم اندیشکده دین و حکمرانی پروژه ای محتوایی است که به صورت مضاف به سیاست گذاری دینی می پردازد.

دبیر رویداد علمی دین و حکمرانی همکاری مشترک این اندیشکده با دانشگاه های مختلف و حوزه های علمیه نشان دهنده ظرفیت های خوب حوزه در حل مسائل نظام اسلامی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha