دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه هم اندیشی

حوزه/ در هم اندیشی اساتید و کارکنان مدرسه علمیه هاجر شهرستان خمین با رئیس آموزش و پرورش شهرستان، بر ضرورت تقویت همکاری ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، هم اندیشی کارکنان مدرسه علمیه هاجر شهرستان خمین امروز حضور آقای پیر حسین لو رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در سالن جلسات این مدرسه برگزار شد.

حضور مبلغان طرح امین در مدارس، حضور مشاورین دینی حوزه در مدارس آموزش و پرورش، نهادینه کردن خدامحوری وامور دینی- فرهنگی، برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیران آموزش و پرورش، تسهیل تعامل بیشتر با آموزش وپرورش در ایام جذب وپذیرش حوزه ها، بازدید دانش آموزان بویژه مقاطع متوسطه دوم آموزش وپرورش از مدرسه علمیه هاجر، برگزاری مسابقات دانش آموزی مشترک با تعامل حوزه و آموزش وپرورش و طرح گلایه مندی برخی خانواده ها از مدیران آموزش و پرورش و برگزاری جلسات ضمن خدمت با موضوعات اخلاق محور برای مدیران و معلمان مجموعه آموزش و پرورش از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رئیس آموزش و پرورش خمین هم در این جلسه ابراز کرد: هدف ما تربیت دکتر و مهندس نیست و تعالی و رشد انسانیت و تربیت انسان های شایسته، صالح و شهروند درستکار هدف ماست که با هدف حوزه دریک راستا قرار دارد.

وی درباره برگزاری جلسات مشترک با مدیران، قول همکاری داد و از مسئولان حوزه خواست تا در این جلسات به بیان نکات لازم بپردازند و مبلغانی که در مدارس حضور می یابند به جذب دانش آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha