چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 988041
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
نشست

حوزه/ نشست علمی پژوهشی "جوانان و علل دین گریزی" در سالن اجتماعات کتابخانه امیرالمومنین(ع) شهر آستانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست علمی پژوهشی "جوانان و علل دین گریزی" در سالن اجتماعات کتابخانه امیرالمومنین(ع) شهر آستانه برگزار گردید.

در این نشست ابتدا سرکار خانم قربانی به معرفی چند کتاب پیرامون جشنواره رضوی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام روشن روان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند به ایراد مطالبی پیرامون موضوع پرداخت.

وی، علل دین گریزی را مواردی چون سخت جلوه دادن دین، مشکلات اقتصادی، جهل و نادانی، شبهات و موارد دیگر معرفی کرد و برای هر کدام توضیحات کامل و مبسوطی ارائه کرد.

حجت الاسلام روشن روان در ادامه به بحث سواد رسانه پرداخت و آن را یک امری ضرورت مهم برای طلاب مطرح کرد و به تحلیل بازی های رایانه ای اسرائیلی- انگلیسی سام اسکون و اساسین و کانتر و فیلم انگلیسی دان که درباره ی منجی مسلمانان می باشد پرداخت و در آخر به پرسش شرکت کنندگان پاسخ داد.

************************************

دوره آموزشی مزاج شناسی

دومین جلسه آموزشی اخلاق و مزاج شناسی در سالن بانو مجتهده امیــن مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک با حضور طلاب، اساتید و کادر این مدرسه برگزار شد.

معین پور در این جلسه آموزشی گفت: در علم مزاج شناسی، تمامی مواد غذایی با توجه به اینکه گرم، سرد، تر یا خشک هستند، طبقه‌بندی می‌شوند این طبقه‌بندی غذاها، به مزاج‌های مختلف و تأثیراتی که هر یک از این مزاج‌ها بر روی خلق و خو و شرایط فیزیکی فرد می‌گذارد، مرتبط است.

وی اظهار کرد: با به اعتدال رسیدن مزاج می توان بیشتر در امور اخلاقی موفق شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha