جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: دومین رزمایش پایش قرآنی طلاب مدارس علمیه  آذربایجان غربی با هدف شناسایی طلاب مستعد در دو سطح برگزار مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام ناصر اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در ارومیه از اجرای پایش قرآنی در مدارس علمیه آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: دومین مرحله پایش قرآنی طلاب مدارس علمیه  آذربایجان غربی با حضور اساتید برجسته، در دو سطح برگزار و طلاب مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این دو سطح، طلاب از حیث  روخوانی، روانخوانی و تجوید الصلاة مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و ظرفیت های قرآنی در سطوح مختلف شناسایی و نتیجه به مدیران مدارس اعلام می شود تا جهت ارتقاء سطح قرآنی افراد ضعیف و متوسط، کارگاه هایی را برگزار کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: طرح پایش سراسری قرائت قرآن و نماز طلاب به منظور ارزیابی آن ها و همچنین شناسایی وضعیت موجود مدارس علمیه، در قرائت قرآن و نماز صورت گرفته و مهمترین اهداف آن، زمینه‌سازی برای ارتقای سطح قرآنی، حدیثی طلاب و شناسایی افراد مستعد و نیز ظرفیت‌های مدارس شهرستانی است که از ۱۲ آبان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha