پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/دیدار حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر با مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: کسی که در رأس مدیریت مدارس علمیه قرار دارد باید انسان دلسوزی برای طلاب باشد و زمان بیشتری برای تربیت و آموزش آنان صرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: امروز  حجت الاسلام قبله ای به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه قروه کار خود را شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

«قبله ای» مدیر مدرسه علمیه شهرستان قروه شد

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: حجت الاسلام قبله ای از اساتید اهل فضل است و بی شک روزهای بهتری در انتظار مدرسه امام صادق (ع) خواهد بود.

وی اظهار کرد: دست به دست دهیم تا این مدرسه مسیر حرکت خود را با قدرت هرچه تمام انجام دهد و این کار با یاری و تعامل شما اساتید و طلاب انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ادامه داد: زمانی که بنده در این مدرسه حضور داشتم، اساتید، معاونین و طلاب همیشه برای انجام امور کمک می کردند و امروز نیز می خواهیم این کمک ها ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: تجربه زیادی از این مدرسه علمیه داشته ام و بهترین ایام بنده زمانی بود  که در بین شما اساتید و طلاب حضور داشتم.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: کسی که در راس مدیریت مدرس علمیه قرار دارد باید انسان دلسوزی برای طلاب باشد و زمان بیشتری برای تربیت و آموزش آنان صرف کند و این امر باعث ایجاد شادی و شعف می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha