یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبله ای

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان قروه گفت: امروز و در چنین شرایطی رسالت سنگینی بر روی دوش طلاب و حوزه های علمیه در جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام اسماعیل قبله ای امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران مدرسه علمیه قروه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد، عنوان کرد: خدا را شاکریم که ما از از نعمت هایی همانند شیعه بودن، سربازی امام زمان(عج)، نعمت تبعیت از ولایت و ... برخوردار کرد.

مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان قروه ادامه داد: حوزه علمیه یعنی راه انبیاء و اهل بیت علیهم السلام، راه علما، راه امام راحل، بنابراین جایگاه حوزه ها در جامعه اسلامی بسیار تاثیرگذار است تا حدی که انقلاب اسلامی از داخل همین حوزه ها آغاز گردید.

حجت الاسلام قبله ای بیان کرد: ان شاء الله با عنایت های حضرت ولیعصر (عج) و توجه به سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر  بزرگان بتوانیم که در انجام امور محوله همواره موفق باشم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان قروه تصریح کرد: امروز و در چنین شرایطی رسالت سنگینی بر روی دوش طلاب و حوزه های علمیه در جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی قرار دارد.

این استاد حوزه اظهار کرد: انتظار داریم که دلسوزان و مدیران حوزوی، مدرسه علمیه قروه را در اعتلای هرچه بیشتر مورد حمایت خود قرار دهند، زیرا رسالت سنگینی بر عهده حوزه های علمیه قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان قروه در پایان خاطرنشان کرد: نقش بنده در این مدرسه، مدیریت نیست، بلکه نقش هماهنگ کننده امور را دارم و امیدوارم که در این مسیر معاونین، اساتید و طلاب همراه خوبی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha