پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
13 آبان

حوزه/ مشاور مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول گفت: همواره جبهه حق و باطل در تعارض و مبارزه هستند، و حیات، عزت و عظمت ملت‌های مستضعف در مبارزه با مستکبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز استکبار جهانی نشست بصیرتی با حضور فارغ‌التحصیلان مدرسه علمیه کوثر شهر علی‌آباد کتول برگزار شد.

در این نشست، خانم نسیبه ترقی در آغاز سخنان خود با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: ۱۳آبان یادآور سه حادثه مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی اعم از: روز تبعید امام عزیز به ترکیه، روز شهادت دانش آموزان توسط دژخیمان پهلوی به دستور آمریکایی‌ها و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام راحل(ره) است.

وی با اشاره به اینکه وجه مشترک این سه واقعه استکبارستیزی است، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران، یک صدا در سنوات مختلف، روز ۱۳ آبان علیه نظام سلطه و استبداد و استکبار به خروش درآمده و ایستادگی کردند.

مشاور مدرسه علمیه کوثر شهر علی‌آباد کتول، خروش و مبارزه با استکبار را همیشگی دانست و افزود: همواره جبهه حق و باطل در تعارض و مبارزه هستند، و حیات، عزت و عظمت ملت‌های مستضعف در مبارزه با مستکبران است.

وی با استناد به فرموده امام راحل(ره) که «جنگ با آمریکا همیشگی است» ادامه داد: استکبارستیزی ریشه در دین دارد و باید با ظلم، طاغوت و استکبار جهانی که در رأس آنان آمریکا و صهیونیست‌ها و عوامل آنان هستند، مبارزه کرد و هرگز این مبارزه تعطیل نخواهد شد.

خانم ترقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام و نظام سیاسی و اجتماعی الهی، معادلات سیاسی استکبار را بهم زد، اظهار کرد: استقامت و خودکفایی انقلاب اسلامی باعث شد تا نظام استکباری غرب تمام تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی و فروپاشی نظام وارد سازد.

وی اضافه کرد: دشمن در طول سال‌های اخیر فتنه‌های زیادی به قصد فروپاشی کشور برپا کرده است، از جمله؛ جنگ‌های سایبری، فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha