شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سفر مدیر منطقه‌ای معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به استان خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام پناهی جهت سرکشی به مدارس علمیه استان خوزستان به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه های علمیه کشور، جهت سرکشی و عرض خدا قوت به مدارس علمیه استان خوزستان، به این استان سفر کرد.

در ابتدای این سفر سه‌روزه حجت‌الاسلام پناهی، از مدارس علمیه شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و هفتکل  بازدید کرده و پیگیر حل مشکلات این مدارس و طلاب آن‌ها شد.

وی در روز دوم سفر خود از مدارس علمیه ولیعصر(عج) و امام خمینی(ره)، اهواز بازدید کرده و در ادامه در جلسه‌ شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام پناهی همچنین در روز دوم سفر خود با آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری متولی مدرسه علمیه الغدیر اهواز دیدار کرده و در پایان به آستان مبارکه‌ علی بن مازیار اهوازی مشرف شد.

وی در آخرین روز حضور خود در استان خوزستان، از مدارس علمیه امام خامنه‌ای اهواز و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون و معاونت‌های مدیریت حوزه علمیه خوزستان بازدید کرده و در پایان در دیدار با مدیر حوزه علمیه خوزستان به جمع‌بندی مطالب پرداخت.

گفتنی است هدف از این سفر سه‌روزه، سرکشی و بازدید از مدارس علمیه استان، عرض خدا قوت و ابلاغ سلام آیت‌الله اعرافی، مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور و پیگیری مشکلات مدارس علمیه استان خوزستان و برطرف کردن آن‌ها بوده است.

شایان‌ذکر است حجت‌الاسلام پناهی در پایان این سفر قول داد تا پیگیر مصوبات، مشکلات و خواسته‌های  مدارس علمیه استان خوزستان  در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha