شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نیروی دریایی سپاه

با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران، عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفت کش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده، آن را تصرف و به سوی آب های سرزمینی ایران  هدایت کردند.

نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش نافرجام مجدد امریکایی ها برای تقویت توان خود با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین  ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفتکش، آمده است: آمریکایی ها با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف و منطقه را ترک کردند.

این نفتکش ساعت ۸ صبح سوم آبان ماه ۱۴۰۰ در آب های سرزمینی ایران اسلامی، در لنگرگاه بندر عباس پهلو گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد صالحی نصب از شیراز IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 14
    با سلام. ماشاالله به توان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عزیز. که هیچ وقت ترسی از نیروهای آمریکایی ندارن .
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 10
    واقعا‌دست‌مریزادبه‌سپاه‌ خوشحال‌وشادمان‌کردند
  • مهدی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    سوم آبان؟؟؟
  • سید علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    امریکا اگر در پی راست و ریست کردن برجام و روابطش میخواهد با ایران سامان دهد ، پس این دزدی که شما نام نهادید چیست ؟ امریکا آدم نخواهد شد : شه وری گج هسته