جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیروی دریایی سپاه

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با نیروهای آمریکایی در سالگرد ۱۳ آبان را زمینه ساز ماندگار شدن این روز تا همیشه در اذهان مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با نیروهای آمریکایی در سالگرد ۱۳ آبان را زمینه ساز ماندگار شدن این روز تا همیشه در اذهان مردم عنوان کرد.

در این پیام آمده است:

١٣ آبان روز به ذلت کشیدن استکبار جهانی توسط دانش آموزان و دانشجویان ایران زمین و یادآور حوادث مهمی در تاریخ کشور از جمله روز دستگیری و تبعید امام خمینی (ره)، روز کشتار دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، روزی که دانش آموزان آگاه و بصیر این مرز و بوم در مبارزه با استکبار جهانی نقش بی بدیل و فعالی داشته و دارند و این آینده سازان بودند که در ١٣ آبان ماه ١٣٥٧ با خون خود شور و شعور مضاعفی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی به مردم بخشیدند و دانشجویان با ایمان، عدالت محور و انقلابی ایران اسلامی که همواره و در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی نقش بی بدیلی داشته و در سالگرد این روز یعنی ١٣ آبان ١٣٥٨ لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر خود درآوردند.

امسال نیز با فرارسیدن ١٣ آبان نیروهای انقلابی ما با توکل به خداوند و شجاعت و بصیرت توانستند بار دیگر آمریکای تروریست را در دریای عمان به خاک ذلت بکشانند تا ١٣ آبان برای همیشه در ذهن مردم ما نقش ببندد و ماندگار شود.

١٣ آبان نماد وحدت کلمه است و دانش آموزان و دانشجویان ما به جهانیان ثابت کردند که با وحدت کلمه و ایمان الهی و پیروی از ولایت در برابر طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و به همه مستضعفین جهان آموخت که با توکل به خداوند می‌شود مستکبرین را به زباله دان تاریخ فرستاد.

گرامی می‌دارم یوم الله ١٣ آبان، یادآور حماسه‌های تاریخی مردم عزیز ایران و روزی که مستکبران عالم به خاک مذلت کشیده شدند و بار دیگر در این روز با آرمان‌های امام راحل و امام خامنه ای عزیز،  تجدید پیمان می‌کنم.

به امید پیروزی مستضعفان عالم بر  مستکبران

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha