شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خواری آمریکا در دریا حادثه تسخیر لانه جاسوسی را زنده کرد.

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: ذلت و حقارت ناوگان آمریکا در دریای عمان توسط جان برکفان سپاه، حادثه تسخیر لانه جاسوسی را برای نسل جوان زنده کرد.

حجت‌الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، اقدام قهرمانانه سپاه در برابر دزدی دریایی آمریکا قابل ستودنی است، اظهار داشت: شیطان بزرگ این بار در دریای عمان با دزدیدن نفتکش ایرانی، دشمنی خود را با ملت ایران به نمایش گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه افزود: سرخم کردن جریان غربگرا به بهانه مذاکرات برجام، آمریکا را بر آن داشت که با قلدر مآبی هر غلطی می تواند حتی در دریا انجام دهد، اما اراده پولادین جان برکفان سپاه آن را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر فرامین امامین انقلاب در خصوص دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران، در دستور کار عملی قرار می گرفت، امروز شاهد دزدی دریایی نبودیم.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: بزرگترین اشتباه محاسباتی دولت قبل در گِره زدن معیشت مردم به مذاکرات برجام، علاوه بر ایجاد تنگناهای اقتصادی، دشمن را به طمع انداخت که در روز روشن اقدام به دزدی دریایی کند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات متحیرانه سپاه و تحقیر مجدد ابرقدرتی پوشالی آمریکا در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، موجی از شادی ملل تحت ستم و حامیان جبهه مقاومت را در برگرفت.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که اقتدار امروز ما، نتیجه تبعیت مردم نجیب و انقلابی ایران اسلامی از ولایت فقیه است و خدمت رسانی مسئولین به مردم شعار عملی «مرگ بر آمریکا» است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha