دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه بسیج طلاب کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در  استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً»(آیه 76 سوره نساء)

«کسانی که ایمان‌دارند درراه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند درراه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است.»

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) :

13 آبان یعنی مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار

مستکبر مانند حیوانی درنده است که اگر به آن حمله کنی عقب‌نشینی می‌کند، وجود این روحیه در مستکبرین اقتضا می‌کند که مسلمانان همواره در برابر آن‌ها موضع تهاجمی اتخاذ کنند تا آنان زمینه پیشروی پیدا نکنند.

در آستانه سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، آمریکایی‌ها با حماقت امروزشان در دزدی دریایی نفت ایران، بهترین خدمت را به آرمان استکبارستیزی نمودند تا آن هایی که خوی استکباری آمریکا را فراموش کرده‌اند یادشان بیاید و نسل جدیدی که کمتر از وحشی‌گری و گردن کلفتی یانکی‌ها شنیده‌اند، آگاه شوند.

 طلاب و روحانیون بسیجی شیعه و سنی کردستان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان که یادآور تبعید ظالمانه امام راحل عظیم الشأن، پرپرشدن لاله‌های دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیرت محور و استقامت پیشه می‌باشد؛ همگام با امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع مبارزه با استکبار ستیزی همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت می‌نمایند و با حضور خود در تجمع و با سردادن شعارهای کوبنده ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ نفرت و انزجار خود را از اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ابراز می دارند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha