دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 988555
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
تصاویر| بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مواکب حسینی در بین الحرمین شیراز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس استکبار ستیزی را جزو تعالیم قرآن کریم برشمرد و گفت: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز موفق شد در مقابل دزدان دریایی آمریکایی ها واکنش نشان دهد و آنان را به عقب براند تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی مردم ایران است.

به گفته عضو جامعه روحانیت شیراز ۱۳ آبان ماه یادآور سه رویداد تاریخ انقلاب است که نخستین آن قیام دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکابه ایران بود که تعدادی از دانشجویان به شهادت رسیدند، رویداد دوم شهادت دانش آموزانی است که در راهپیمایی علیه رژیم طاغوت شرکت کرده بودند و رویداد سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست، تصرف لانه جاسوسی آمریکا به دنیا نشان داد شد که دولت آمریکا جاسوس های خود را در سفارت های کشور ها سازماندهی می کند.

مدیر حوزه علمیه فارس، استکبار ستیزی را جزو تعالیم قرآن کریم برشمرد و گفت: خداوند در قرآن کریم از ما خواسته که در مقابل ظالمین و دشمنان دین بایستیم، پیشوایان دینی نیز به ما یاد داده اند که زیر بار ظالم و حرف زور نرویم.

حجت الاسلام والمسلمین استوار در واکنش به شکست دزدی دریایی آمریکایی ها، خاطرنشان کرد: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز موفق شد در مقابل دزدان دریایی آمریکایی ها واکنش نشان دهد و آنان را به عقب براند تبریک عرض می کنم، همچنین این اتفاق که در آستانه روز ۱۳ آبان رخ داد را یکی از امدادهای غیبی الهی می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha