پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با اقدام غرورآفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران، عملیات دزدی دریاییآمریکا خنثی و علاوه بر تو دهنی به آمریکایی ها، تو دهنی به سعودی هم از نتایج دیگر پیروزی سپاه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در اجتماع یوم اللّه ۱۳ آبان در تبریز گفت: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم در تاریخ کشور ایران است. تبعید امام خمینی به ترکیه، کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هرکدام در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی با بیان اینکه وجه مشترک هر سه رویداد فوق، استکبارستیزی بود، افزود: استکبارستیزی در ایران ریشه تاریخی دارد، کودتای ۲۸ مرداد توسط آمریکا یا کاپیتولاسیون ریشه‌های استکبار در ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ابراز کرد: مبانی استکبار ستیزی در قرآن چیست؟ مبانی عقلی آن است که مبارزه با ظلم لازمه حیات والای انسان است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه قبول ظلم یعنی پذیرش حقارت و تن دادن به ذلت گفت: عهد شکنی آمریکا در برجام، آزادسازی اسیران آمریکایی در لبنان و عدم تحقق وعده‌های آمریکا به ایران، اعمال تحریم‌های سنگین علیه کشور، حمله به طبس و چندین و چند مورد دیگر نمونه‌های بدعهدی آمریکا در سال‌های اخیر است.

وی ادامه داد: هرگاه استکبار ستیزی در کشور کمرنگ شد، دشمنان پر رو تر و وقیح‌تر شدند. در طول سال‌های اخیر نیز علی رغم تغییر رئیس جمهور آمریکا، بازهم شاهد نفوذ و خرابکاری آمریکا و دوستانش در کشور ایران هستیم.

امام جمعه تبریز افزود: کمک و حمایت از رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در ایران و انجام ترور، بلوکه کردن پول‌های ایران در سایر کشورها و … از کارهایی است که در یک سال اخیر علیه ایران انجام شده است.

وی گفت: حل و فصل بی عدالتی و خارج کردن قدرت و ثروت از انحصار برخی افراد، کمک به دولت جدید و دست کم، همدلی با مشکلات مردم، استفاده از همه نیروها و عدم تمرکز بر یک جریان سیاسی همچون اصولگرایان از راهکارهای استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم سپس در خصوص اتفاق اخیر در دریای عمان گفت: ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی در پی اقدام به موقع پاسداران انقلاب بازتاب گسترده‌ای در دنیا داشت. با اقدامات نیروی دریایی سپاه عملیات دزدی دریایی خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با قدردانی از اقدام نیروی دریایی سپاه در دریای عمان گفت: جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز شدند.

وی افزود: با اقدام غرورآفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران، عملیات دزدی دریایی آمریکا خنثی و علاوه بر تو دهنی به آمریکایی ها، تو دهنی به سعودی هم از نتایج دیگر پیروزی سپاه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 5
    درود بر دلیر مردان غیور و رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکوهمند ایران که عزت آفرینان کشور و مایه ی افتخار همه ی خردمندان و آزادگان جهانند . بد نگو ئید از بهشت این جهان ___ چون گذاشت بایدن بادمجان در دهان __ کی بادمجان خورده است بایدن مگر ؟___حال نمیدانید بدانید پس اگر __ آب بادمجان در فنجان را __برده بودند از همین لنجان ما __ بایدن بیچاره نوشیدش کمی __ تادهد تسکین دردش را دمی __