دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده با بیان این که قدرت های استکباری در تلاش هستند تا نقاط مهم و راهبردی را تحت تسلط خویش در آورده و با حضور خود از تمام امتیازات آن منطقه استفاده کامل کنند، ادامه داد: سلطه دشمن صرفا به صورت نظامی نبوده و هجوم فرهنگی از جمله مهم ترین هدف های استکبار جهانی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، امروز در نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد با اشاره به جنایت های آمریکا در طول تاریخ علیه جهموری اسلامی ایران، اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است و جوانان پیرو خط انقلاب و امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت نظام اسلامی را به رخ دنیا کشیدند.

وی با بیان این که قدرت های استکباری در تلاش هستند تا نقاط مهم و راهبردی را تحت تسلط خویش در آورده و با حضور خود از تمام امتیازات آن منطقه استفاده کامل کنند، ادامه داد: سلطه دشمن صرفا به صورت نظامی نبوده و هجوم فرهنگی از جمله مهم ترین هدف های استکبار جهانی می‌باشد.

معاون راهبردی سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور اضافه کرد: مهم ترین ویژگی استعمار فرانوین این است که کشور ضعیف و جامعه هدف را به شکلی سامان دهی می کند که اهداف مورد نظرش نه تنها ارزش های استعاری را در جامعه خودش پیاده سازی می کند بلکه از آن نیز دفاع و حمایت میکند.

وی تاکید کرد: با نگاه جریان شناسی، امروزه عرصه، تقابل دو جریان اسلامی و نقلابی مبتنی بر ولایت با جریان سکولار غرب گرایی و غرب گدایی است و افکار و اندیشه های مکتب لیبرالیسم را در هر جایگاه و منصبی قرار بگیرند زاییده آن، اقتصاد و اندیشه های سیاسی مکتب لیبرالیسم خواهد بود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به نقش های دشمنان برای اثرگذاری در بخش آموزش و پرورش کشور، گفت: دشمن به دنبال تاثیرگذاری در ستون های اساسی کشور است و در این راستا سال ها قبل با طرح برنامه ۲۰۳۰ که در داخل کشور هم برخی غرب گرایان از آن حمایت می کردند، به دنبال این بود که نقشه های استعماری خود را پیاده کرده و نسل جوان انقلاب را با روش های غیر عقلانی و دینی تربیت کند و با هوشیاری رهبر انقلاب و دلسوزان نظام ناکام ماند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha