پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: وحدت شیعه و سنی گریبان رژیم صهیونیستی را گرفته و این رژیم جعلی امروز جرات ندارد یک سرباز خود را وارد غزه کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، روز چهارشنبه در جمع کارکنان دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: ما امروز از وحدت گذر کردیم و روزی است که باید از تمدن نوین اسلامی صحبت کنیم و به برکت این انقلاب دست به دست هم دهیم و سیستان و بلوچستان را بسازیم.

وی بیان کرد: ما آرمانی بزرگ را در چهل سال گذشته دنبال کردیم و آن وحدت در بین اقوام و مذاهب مختلف داخل کشور عزیزمان ایران اسلامی بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: ایران اسلامی یک کشور چند قومیتی و مذهبی است و از زمان‌های گذشته با تمام این تنوع قومی و مذهبی در کنار هم با آرامش و امنیت زندگی کرده و هیچگاه هیچ مذهبی را از جامعه خودمان طرد نکردیم و این مهم در تاریخ کشورمان از هزاران سال پیش وجود داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: ما نه تنها مدارا در حد مذاهب بلکه در حد ادیان مختلف را در ایران اسلامی دنبال کرده و با آنان زندگی مسالمت آمیزی داریم.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی یک کلان پروژه به دست امام خمینی (ره) کلید خورد و آن پروژه بزرگی بود که در دنیا امکان مقابله با ستمگران در جهان وجود دارد، کسانی که حق ملت‌های مستضعف را اخذ و هر صدایی که علیه آنان و برای رفع ستمشان باشد را در نطفه خفه می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر اقداماتی علیه وحدت و مدارا در کشور ما شکل می‌گیرد نقشه دشمنان اسلام است اسلامی که امام خمینی(ره) به وجود آوردند و آن اسلام مستضعفان، محرومان و کوخ نشینان بود؛ اسلامی که در مقابل کاخ نشینان کاخ سفید قیام می‌کند این قیام نشان داده که بسیاری از مردم دنیا برای‌شان جذابیت دارد که مقابل ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند با وجود تمام ثروت‌هایی که در اختیارشان است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: امروزه به برکت انقلاب امام خمینی(ره) و رهبری قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب، رژیم‌صهیونیستی با تمام پشتیبانی‌های مالی و امنیتی در خانه خودش محصور است.

وی ادامه داد: این رژیم جعلی واقعا مستاصل شده و کاملا مشخص است که این خانه، خانه عنکبوت بوده و از شمال حزب‌الله و از جنوب غرب حماس آن را تحت نظر دارد. 

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، اظهارداشت: دشمن سیستان و بلوچستان را امنیتی کرده و باید تلاش کرد و مشارکت کنیم در ساخت و ساز توسعه این استان و به برکت اراده دولت سیزدهم اشکالات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha