پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاوير/برگزاري مراسم گراميداشت١٣ آبان در بندرعباس با حضور نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و حجت الاسلام ادياني رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ۱۳ آبان تبلور روحیه انقلابی جوانان مومن و ایرانی در مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خم آباد، فرهاد زیویار، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در محوطه اداره آموزش و پرورش معمولان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد بصیرت و روشنگری است، گفت: ملت ایران در این روز توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی و فتنه ها را بر ملا ساختند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماه روز تبلور روحیه انقلابی جوانان ایران اسلامی در شکست دسیسه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رمز افول سلطه استکباری آمریکا اعلام شده است . 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ملت ایران در این روز نشان دادند که هیمنه رژیم استکبار جهانی و آمریکا درهم شکستنی است، گفت: در این روز دانشجویان متحد ایران اسلامی نشان دادند به هیج کشوری اجازه زورگویی و دخالت در سرنوشتشان را نخواهند داد.

زیویار با بیان اینکه امروز نیز نوجوانان و جوانان با اتحاد و همدلی در دفاع از آرمان های ایران اسلامی تلاش خواهند کرد، خطر نشان کرد: طی روزهای اخیر جوانان غیور ایران اسلامی توانستند با بصیرت و هوشیاری دزدی نفت ایران توسط آمریکایی ها را خنثی کردند.

وی در پایان بر بصیرت روز افزون جوانان برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: جوانان با بصیرت و همدلی توطئه های شوم دشنان را شکست خواهند داد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha