سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برادران

حوزه/ با چشم خودمان می بینیم که برخی این حقیقت را فراموش کرده اند که همان گونه که از دشمنان دیروز باید تبری جست از دشمنان فعلی نیز باید تبری کرد؛ ملاک مبارزه و تبری این است که اگر دیدید عده ای با خدا و رسول او مخالف هستند شما حق نرمش با آنها را ندارید، ما الان در جامعه مواجه هستیم که عده ای از دشمنان دیروز تبری دارند ولی به آغوش دشمنان امروز می روند اینها متوجه نیستند که مبارزه با دشمن و آمریکا از مصادیق تبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین برادران،‌امروز در سخنرانی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در مسجد صاحب الزمان(عج) مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و به دعوت پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز برگزار شد، در سخنانی گفت: امام خمینی(ره) در مورد مبارزه با استکبار و مبارزه علما و روحانیت در این عرصه گفته بودند"  سلام بر آنان که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود مُنذران صادقی شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است و حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری‌ نمی‌رود که در دعوت به حق و راه خونین مبارزه مردم، خود اولین قربانیها را بدهد و مُهر ختام دفترش شهادت باشد. آنان که حلقه ذکر عارفان و دعای سحر مناجاتیان حوزه‌ها و روحانیت را درک کرده‌اند در خلسه حضورشان آرزویی جز شهادت ندیده‌اند و آنان از عطایای حضرت حق در میهمانی خلوص و تقرب جز عطیه شهادت نخواسته‌اند. البته همه مشتاقان و طالبان هم به مراد شهادت نرسیده‌اند".

وی افزود: با چشم خودمان می بینیم که برخی این حقیقت را فراموش کرده اند که همان گونه که از دشمنان دیروز باید تبری جست از دشمنان فعلی نیز باید تبری کرد؛ ملاک مبارزه و تبری این است که اگر دیدید عده ای با خدا و رسول او مخالف هستند شما حق نرمش با آنها را ندارید، ما الان در جامعه مواجه هستیم که عده ای از دشمنان دیروز تبری دارند ولی به آغوش دشمنان امروز می روند اینها متوجه نیستند که مبارزه با دشمن و آمریکا از مصادیق تبری است.

حجت الاسلام والمسلمین برادران خاطرنشان ساخت: از زیارت عاشورا که سفارش شده است هر روز خوانده شود می فهمیم که باید نسبت به دشمنان امروز تبری جست، انقلاب اسلامی امروزه در خط مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن است و آیا کسی در این حقیقت تردید دارد؟ آیا کسی تردید دارد که اگر جمهوری اسلامی نبود امروزه اثری از روحانیت نبود.

سخنران این مراسم خاطرنشان ساخت: الان زمان خود ما دیدیم که جنایتکارانی با سر شیعه فوتبال بازی می کردند و چه جنایاتی در حق شیعه روا داشتند و به فرموده قرآن کریم اگر از آنها تبعیت نکنیم دست از سر ما برنمی دارند؛ تکلیف ما این است که در مقابل آنها کوتاه نیاییم، تا زمانی که آنها دشمن خدا و رسول او هستند تکلیف ما این است که با آنها بجنگیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha