دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست علمی شانگهای

حوزه/ با حضور اندیشمندان، اساتید و طلاب ایرانی و غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه، نشست علمی «آثار فرهنگی پیمان شانگهای در تعاملات ایران و آسیای مرکزی» از سوی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست علمی «آثار فرهنگی پیمان شانگهای در تعاملات ایران و آسیای مرکزی» به همت پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص)، با حضور پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان به این موضوع برگزار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در این نشست علمی که روز سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌گردد، مرتضی اشرافی محقق و پژوهشگر برگزیده وزارت امورخارجه همچنین پژوهشگر همکار پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) به‌عنوان دبیرعلمی نشست، محسن پاک آیین سفیر سابق ایران در جمهوری‌های ازبکستان و آذربایجان و همچنین مطهره حسینی، کارشناس مسائل اوراسیا، سخنرانی می‌کنند.

اشرافی، استاد علوم‌سیاسی دانشگاه‌های قم در این باره گفت: در این نشست علمی در خصوص زمینه‌های موجود برای تعاملات فرهنگی میان ایران و آسیای مرکزی، با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، چند موضوع را به عنوان محور بحث قرار می‌دهیم.

دبیر علمی این برنامه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست علمی می‌توانند به صورت مجازی در روز برگزاری نشست(سه شنبه هجدهم آبان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ) به نشانی https://miuvc.ir/irimeetigs مراجعه کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha