یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، با اشاره به اقتدار و صلابت نیروی دریایی سپاه در تقابل با دزدان دریایی آمریکایی، گفت: عملکرد انقلابی فرزندان انقلاب بار دیگر ثابت کرد امپراتوری نظام سلطه روز به روز به افول و زوال خود نزدیک تر می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در مواجهه با ناوهای آمریکایی اظهار داشت: عملیات مقتدرانه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در رویارویی با دزدان دریایی آمریکایی که برای توقف صادرات نفت ایران دست به سرقت نفتی زده بودند بار دیگر عزت و صلابت نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند و جهانیان بهت زده اقتدار نظام اسلامی و صلابت نیروهای مسلح ایران را در سایه سار ولایت به نظاره نشستند.

وی افزود: این عملیات اقتدار ثابت کرد ایران قدرت اول منطقه بوده و کشورهای منطقه باید به این فهم مشترک رسیده که راهی جز تکیه بر قدرت اول منطقه نداشته و دلخوشی چندانی به حمایت های قدرت های بزرگ استعماری و در رأس آن آمریکای جنایتکار نداشته باشند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این حرکت عزتمندانه بی‌شک دیپلماسی فعال دولت انقلابی را در عرصه بین‌الملل ارتقا بخشید و باعث افزایش ضریب امنیت دریایی ایران شد.

استاد حوزه علمیه کردستان، اقتدار و صلابت نیروی دریایی سپاه در تقابل با دزدان دریایی آمریکایی را زمینه ای برای زیر سئوال بردن قدرت پوشالین مستکبرین دانست و اظهار داشت: عملکرد انقلابی فرزندان و پاسداران  انقلاب اسلامی بار دیگر ثابت کرد امپراتوری نظام سلطه روز به روز به افول و زوال خود نزدیک تر می شود.

حجت الاسلام سادات در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن به عینه متوجه قدرت و اقتدار نظامی ایران شده است و هرگز به خود اجازه نمی دهد که حتی فکر حمله در ذهنش داشته باشد، زیرا هرگونه تقابل نظامی با جمهوری اسلامی از سوی دشمنان، هزینه های جبران ناپذیری برای آنان خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha