دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مبلغین امین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی گفت: همایش یک روزه مشترک مبلغین امین و مسئولین آموزش و پرورش استان در اردوگاه شهید بهشتی امروز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: باهدف هماهنگی بیشتر، همایش یک روزه مشترک مبلغین امین و مسئولین آموزش و پرورش استان، در اردوگاه فرهنگی- تربیتی شهید بهشتی درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: هماهنگی و تعامل بیشتر بین مبلغین امین و مسئولان مناطق و نواحی آموزش و پرورش اصفهان از دیگر اهداف برگزاری این همایش یک روزه است که در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور نیز به منظور تبیین اهداف و رسالتها حضور پیدا خواهند کرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: هماهنگی و توجیه مسئولان ستادی و صفی  آموزش و پرورش برای به ثمر نشستن فعالیت های طلاب مدارس امین در سطح مدارس آموزشی شهر اصفهان و بازبینی و توضیح و تشریح دستورالعمل های بالادستی ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای مبلغین امین دیگر هدف تبیین شده در برگزاری این همایش است.

وی یادآور شد: این همایش از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان و با حضور ۱۳۰ نفر از مبلغین خواهر و برادر طرح امین و روشنا به مدت یک روز درحال برگزاری است.

 مومنی عنوان کرد: اهم مطالبه ما از مبلغین امین، ایجاد ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان و معلمین و درجه دوم فعالیت پرررنگ در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب است، البته خواسته ی ما از مسئولین آموزش و پرورش توجیه مدیران صفی خود برای حضور مبلغین در مدارس و بهره مندی از ظرفیت بالقوه روحانیون در پاسخگویی به شبهات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha