دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب خواهر با انگیزه علمی قوی وارد سطوح عالی حوزه شوند

حوزه/ حجت الاسلام تهرانی گفت: تدوین نظام تعلیم و تربیت از بنیانی ترین برنامه هایی است که توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در حال برنامه ریزی و انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی، در نشست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان و معاونین آموزش مدارس علمیه با تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست، گفت: هدف از بازدیدهای استانی آشناشدن با چالش ها و موانع پیش رو و رهیافت به رفع این موارد است.

وی افزود: برنامه های معاونت آموزش به برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم می شود و برخی برنامه ها با تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های کلان و مدت دار انجام می شود، ولی برخی دیگر از برنامه ها و طرح ها را می توان با نسخه های کوتاه مدت و سرعت دار انجام داد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشورادامه داد: تدوین نظام تعلیم و تربیت از بنیانی ترین برنامه هایی است که توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در حال برنامه ریزی و انجام است.

وی در پایان تصریح کرد: توسعه سطوح ۳ و ۴ در حوزه های علمیه خواهران از برنامه های در اولویت است و استان ها و مدارس تلاش کنند که طلاب خواهر پس از گذراندن سطح ۲، با انگیزه های علمی بسیار بالا وارد سطح عالی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha