پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دیدار

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف استان قم گفت: یکی از کارهای مناسب و خوب ،مسأله مطالبه‌گری است که احزاب در این زمینه می‌توانند پیش قدم بوده و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم با اشاره نقش احزاب در انقلاب اسلامی، گفت: درست است که در نظام انقلاب اسلامی ما احزاب به معنای خاص آنچنان وجود خارجی ندارد ولکن گروه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در قالب احزاب فعالیت داشته که خود این در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمرات و فوایدی برای انقلاب در بر داشته است.

وی با اشاره به فعالیت مستمر احزاب اظهار داشت: نباید فعالیت احزاب و گروه‌ها منحصر در زمان‌های خاص و موضوعات خاص مثل انتخابات باشد بلکه در طول سال باید احزاب به وظیفه خود عمل نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف استان قم در ادامه با اشاره به وظیفه احزاب گفت: در حال حاضر رصد، آسیب‌شناسی، تحلیل و ارائه راهکار برای حل مشکلات از اهم وظایف احزاب بوده که امیدواریم همه احزاب به ویژه شما به عنوان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در زمان حاضر با تمام قدرت نسبت به حمایت و کمک به دولت انقلابی آقای رئیسی اقدام نمایید.

وی سپس به اهمیت روشنگری در ابعاد مختلف اشاره کرده و بیان کرد: یکی از وظایف مهم احزاب و گروه‌ها مسأله تبیین و روشنگری آن هم در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... می‌باشد که شما به عنوان حزب باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشید.

دبیر ستاد امر به معروف استان در ادامه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرده و اظهار داشت: طبق این قانون باید در تمام سطوح دستگاه‌ها و احزاب شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل که شما به عنوان جمعیت ایثارگران نیز به این امر مبارک اقدام نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مناسب و خوب مسأله مطالبه‌گری بوده که احزاب در این زمینه می‌توانند پیش قدم بوده و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی اقدام نمایند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha