پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قادری

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از لبیک‌گویی مساجد استان بوشهر به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اوج‌گیری در خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، صبح امروز در نشست کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها ابراز داشت: در راستای لبیک‌گویی مساجد استان بوشهر به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اوج‌گیری در خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی، پیگیری‌های مجدانه‌ای صورت پذیرفته که از آن جمله به آمایش شبکه امامان جماعت مساجد استان، تهیه بانک اطلاعاتی هزار و ۴۲۵ مسجد تشیع و تسنن استان و سایر برنامه‌ها می‌توان اشاره کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تمهیدات و اقدامات در دست انجام افزود: کارگاه‌های فرایند حل مسئله و تدوین شناسنامه جامع فرهنگی اجتماعی محلات، روستا و شهرستان از دیگر گام‌های مهرواره اوج است که استان بوشهر با پژوهش و تدوین برنامه‌های متناسب با اقتضائات زیست‌بوم خود برداشته و با برنامه‌ریزی در کلیدی‌ترین عملیات اجتماع، شبکه امامت استان، توجیه و تدوین ۵۵۰ مسئله فرهنگی اجتماعی صورت می پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره تحول به سمت نهضت انقلاب اسلامی پیش می‌رود، یعنی گامی فراتر از جبهه‌سازی و کلید تولید تمدنی با مختصات و کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی، پس باید با اهتمام و عزم جزم تمام فعالیت‌های خود را جهاد و عبادت بدانیم و از هیچ گونه تلاشی در حمایت از هسته‌های کنش‌گر و بسط معارف ناب انقلاب اسلامی مضایقه نکنیم.

حجت‌الاسلام قادری یادآور شد: ثمره همین تلاش‌ها و مجاهدت‌هاست که استان بوشهر در عملیات فرهنگی تبلیغی محرم و صفر ۱۴۰۰ از برترین استان‌ها شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

در ادامه حجت الاسلام حسن صادق زاده مسئول امور مبلغین استان ضمن ارائه فرایند حل مسئله و سند بومی ارتقای شبکه امامت مسئولیت کارشناسان فرهنگی را در کنار مدیران شهرستان به عنوان راهیاران شهرستانی شبکه امامت خطیر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha