دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام غبیشاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام غبیشاوی، گفت: افزایش آمار سرقت در سطح شهر آبادان مردم را آزار می دهد و نیروی انتظامی باید تمام توان خود را در حفظ امنیت مردم با همکاری بسیج به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در مصلای آبادان، اظهارداشت: ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در کاهش آمار بیکاری و بهبود معیشت مردم موثر است، گفت: افزایش آمار سرقت در سطح شهر آبادان مردم را آزار می دهد و نیروی انتظامی باید تمام توان خود را در حفظ امنیت مردم با همکاری بسیج به کار گیرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ادامه داد: همچنین دستگاه‌های متولی، مسئول کنترل بازار و گرانی هستند؛ چرا که موضوع گرانی و تورم تاثیر بسزایی در معیشت مردم و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دارد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه کمرنگ شده و جای آن را چیز دیگری پر نمی‌کند؛ البته فضای مجازی با آن رقابت می‌کند و بخش عمده‌ای از ترویج کتابخوانی را می توان از فضای مجازی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده نابینای آبادانی که در فرودگاه مستقر بودند بیان کرد: مشکل این خانواده با پیگیری انجام شده حل شد و فردا برای دیدن آنها به فرودگاه خواهیم رفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha