یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم

حوزه/ همایش پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم از شهرک قدس به مقصد مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم صبح روز جمعه به مقصد مسجد مقدس جمکران و با حضور جمع کثیری از طلاب و خانواده های آنان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی پناهی دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه در مراسم اختتامیه این همایش با تأکید بر اهمیت ورزش نزد حوزویان، گفت: اعتقاد قلبی ماست که ورزش نقش بسیار مهمی در تقویت جسم و سلامت روح انسان داشته و حتی در پیشرفت تحصیلی طلاب و خانواده های ایشان تأثیر بسزایی دارد.

وی از ثبت مشخصات ۱۱۰۰۰ طلبه ورزشکار در بانک اطلاعات ورزشکاران حوزوی خبر داد و گفت: این عزیزان می توانند در زمینه ارتقای فرهنگ میان جامعه ورزشی اثرگذار باشند.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام گفت: پرداختن اقشار مختلف مردم به ورزش موجب نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران قمی در المپیک ۲۰۲۰ افزود: قهرمانان ورزشی استان قم موفق به کسب ۵ سهمیه در المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن شدند؛ کسب ۲ عنوان قهرمانی در این مسابقات نیز از دیگر افتخارات این عزیزان برای کشورمان و استان قم بود.

دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در این مراسم، اعلام کرد: فدراسیون ورزش های همگانی آمادگی دارد در تمام حوزه های علمیه طلاب را در رشته های تحت نظارت خود آموزش مربیگری رایگان داده و ایستگاه ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی را در آن اماکن راه اندازی نماید.

در پایان این همایش به چند نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha